reklama

...zo súkromného denníka.. (krátka ukážka)

...mám rada toto pre mňa veľmi rýchlo ubiehajúce krásne obdobie do Vianoc, na ktoré sa vždy v duchu celý rok teším a priznajme si veru, kto by aj nie? ,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

i keď prebieha všetko skoro vždy rovnako..ale je príjemné byť jemne podchladená, mať vyštípané a omrznuté ruky, či končeky prstov, stískať nimi prehriaty pohár vareného vínka, len tak bezcieľne sa motať po uličkách alebo vianočných trhoch v Starom meste v typickej tlačenke, ktorá mi napodiv tentokrát vôbec nevadí..pozorovať okolo seba sa hemžiacich, napchávajúcich ľudí mastnými lokšami, či kadejakými nie každodennými (vianočnými?) dobrotami, či tiež popíjajúcich...z každého stánku iná hudba, či vôňa a ten výraz v očiach každého, kto si to vie vychutnať - ten hreje, aspoň nachvílku zabúdame, hoci si to neuvedomujeme pri takýchto „rozkošiach“ na to každodenné..či nazvala by som to radšej celoročné správanie a tak..veď viete, čo mám na mysli J - a vlastne to robí tento adventný čas skutočne sviatočným..pretože aspoň chvíľku necháme pootvorené svoje srdcovníkové meridiány priatelia...a je to potom vidieť na správaní sa...česť mnohým výnimkám, ktoré ale nemám chuť teraz menovať, aby som nenarušila gýčovitosť svojho momentálenho prejavu a toku myšlienok J, ak prepáčite...(toľko zatiaľ z denníka :-) )

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A chcete vedieť, prečo sa tu nostalgicky rozplývam nad týmto, čo píšem? Pozrite sa, každý sa dnes nad kadečím rozplýva, necháva unášať ťažšími, či nadľahčenejšími intelektuálskymi či už reflexiami, úvahami a.p., vždy je to subjektívneho rázu, téma môže byť rôzna. V tomto prípade, v mojom prípade pre tento krát je to jednoduché..vybrala som si túto príjemnú tému, pretože sa mi o nej dobre píše (nevylučujem aj iné témy, viem, že dnes je „in“ písať asi o katastrofách, kto s kým, kde spadla strecha obch. centra a koľko odhalených mŕtvol tam bolo na foto vidieť a.p.) to je za prvé, mám na to dobrý dôvod, ku ktorému sa pozorným a trpezlivým dočítaním dostanete, za čo vopred ďakujem J a za tretie..je dobré si túto „vianočnú auru“ okolo seba, či aspoň vo svojich myšlienkach udržiavať i po Novom roku..bude vám príjemnejšie.. Naozaj J.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No ok.. ten pravý dôvod je ten, že napr. ja som mala od decka krásne Vianoce. Vždy, bez výnimky, vďaka mojim rodičom, akejsi rodinnej tradícii, ktorá panuje zrejme svojím spôsobom v každej rodine atď., avšak tieto Vianoce boli pre mňa/moju dušu tie najkrajšie, aké som doteraz kedy prežila, čo sa ich skrytej vnútornej a mojej citovej stránky týka – boli exkluzívne..až som mala miestami a chvíľami na mysli otázku, čím som si také zaslúžila... Prežila som ich naplno..s Človekom, ktorý bol a je pre mňa tým najkrajším a najväčším darčekom - nie za ten rok, že som „poslúchala“ atď.J, ale za celý doterajší môj hoci krátky, ale pestrý život.

Dorota Mikešová

Dorota Mikešová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obsedantno-kompulzívna dora. Milujem dvoch mužov a cestovanie. Zaujíma ma móda, umenie, imponuje mi Egon Gál a ľudia s dobrým vkusom. Zoznam autorových rubrík:  Literárne okienkoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu