reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dorota Mikešová

Dorota Mikešová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obsedantno-kompulzívna dora. Milujem dvoch mužov a cestovanie. Zaujíma ma móda, umenie, imponuje mi Egon Gál a ľudia s dobrým vkusom. Zoznam autorových rubrík:  Literárne okienkoSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Rozprávky na programoch TV

Dorota Mikešová

Rozprávky na programoch TV

Náš ročný syn, ktorý rovnako tak ako mnohí ďalší jeho súkmeňovci vstáva dosť zavčasu. Zabaviť ho a urobiť mu ranný program nieje problém, pretože sa dokážeme zahrať, prečítať knižky a.p., no rada by som ho nechala pozrieť si aj nejakú rannú rozprávku, ktorá aktuálne beží na niektorom z TV-programov. Ha, zistila som, že je to problém a to aj cez víkend - už dlhšiu dobu. Ešte malý dodatok, nemáme Cartoon Network, ani Minimax.. etc. ...

  • 13. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 468x
  • 5
Opona sa dvíha, predstavenie onedlho začne..

Dorota Mikešová

Opona sa dvíha, predstavenie onedlho začne..

Srdečne zdravím blogerskú pospolitosť, napriek faktu, že je už pomaly prvý mesiac „vťahu“Vám všetkým prajem úspešný Nový rok, či už v súkromí alebo práci...vyberte si. No a vzhľadom k tomu, že uvítacie výbory našťastie už neexistujú (pri zotrvaní tejto vlády však aj „Fénix“ môže povstať z popola..) – týmto si dovoľujem seba privítať opäť po dlhšej odmlke „na scéne“..dobre, nenapísala som veľa hutných a intelektuálne nabitých článkov, ale o to viacej sa práve teraz teším, že sem zavítam častejšie.

  • 24. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 861x
  • 0
…z denníka….Ako sa (možno) stanem záhradníčkou…

Dorota Mikešová

…z denníka….Ako sa (možno) stanem záhradníčkou…

Ospravedlňujem sa vopred všetkým, ktorí sa cítia mojím článkom a jeho „tónom“ dotknutí, i keď viem, že mám v niečom pravdu. Ešte pred pár minútami som myslela, že napíšem na tému nezamestnanosti seriózny-vážny článok, aké tu bežne čítame na dennom poriadku, ale nedá sa.. Keď som skopírovala z netu ten malý „prehľad“ požiadaviek, tak mi to prišlo smiešne (i keď cez slzy).

  • 8. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 435x
  • 19
čo mám rada..(a čo máte radi vy?)

Dorota Mikešová

čo mám rada..(a čo máte radi vy?)

Tento naivný výňatok z mojich čisto súkromných postrehov sa skladá z drobných „maličkostí“, ktoré robia svet a venujem ho tým, ktorí si chcú oddýchnuť, nevyhľadávajú ťažké intelektuálne články v dnešný deň, nachvíľu sa ponoria do svojho vnútra a skúsia pátrať vo svojej mysli popri čítaní tohoto článku - po obrázkoch, dojmoch, ktoré ich robia šťastnými v daný moment alebo im minimálne pri spomienke na vôňu, či onú situáciu nabehne husia koža alebo podvedomý úsmev na pery.. Takto si často spríjemňujem deň, či už pri práci alebo ak som sama.. Takže, pokiaľ patríte do skupiny ľudí, ktorí majú vždy all under control a nebaví vás čítať pozorne medzi riadkami - neobťažujte sa čítaním prosím..

  • 7. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 254x
  • 8
...zo súkromného denníka.. (krátka ukážka)

Dorota Mikešová

...zo súkromného denníka.. (krátka ukážka)

...mám rada toto pre mňa veľmi rýchlo ubiehajúce krásne obdobie do Vianoc, na ktoré sa vždy v duchu celý rok teším a priznajme si veru, kto by aj nie? ,

  • 10. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 073x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu