reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dorota Mikešová

Dorota Mikešová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obsedantno-kompulzívna dora. Milujem dvoch mužov a cestovanie. Zaujíma ma móda, umenie, imponuje mi Egon Gál a ľudia s dobrým vkusom. Zoznam autorových rubrík:  Literárne okienkoSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Dedo

Dorota Mikešová

Dedo

Skutočná poviedka z môjho denníka....

  • 24. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 785x
  • 0
Päť a pol balíka cukru :)

Dorota Mikešová

Päť a pol balíka cukru :)

Toto symbolické prirovnanie mi napadlo včera pri nákupe a hodí sa pre nášho syna...

  • 12. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 023x
  • 6
Externé štúdium

Dorota Mikešová

Externé štúdium

Obvykle pozerávame s malým pri kŕmení ráno TV Markíza a ich reláciu Teleráno. Okrem toho, že to človeka ráno príjemne naladí a nenásilne preberie, dozvieme sa tam aké hlásia počasie a vždy nejakú zaujímavosť - avšak včera som to nechtiac v rýchlosti preklikla myslím na STVčku, kde prebiehalo jednanie v parlamente, hodina otázok poslancov Ficovi a tak podobne. Celé by to bolo o.k, hoci osobne túto koalíciu nemusím do momentu, kým nevystúpila s príspevkom (?) tiež koaličná poslankyňa  s témou externého štúdia a štúdia na VŠ...po necelých asi troch minútach jej prednesu ma chytal amok a preklikla som to radšej na Markízu.

  • 12. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 505x
  • 28
Asi som staromódna...

Dorota Mikešová

Asi som staromódna...

Toto moje krátke zamyslenie v podobe gulášikovitého :-) blogu vzniklo teraz narýchlo medzi odchodom návštevy a uspávaním nášho 3-mesačného syna...preto žiadna extra štylistika :-). sorry. Téma je síce veľmi obšírna, stále aktuálna a obohraná, nemienim tu o nej siahodlho filozofovať, len mi dovoľte názor...

  • 8. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 018x
  • 3
Pod lampou..iba krátko za seba

Dorota Mikešová

Pod lampou..iba krátko za seba

Niekedy som tak povrchne frfľala... že koho si to tam zasa Štefan pozval a čo téma..bla-bla.., inokedy sa mi pomerne úspešne po únavnejšom dni podarilo niečo aj prespať (sorry Štefan). Inokedy som skritizovala Tvoje oblečenie, obzvlášť jeden šedý vyťahaný štrikovaný pulóver, mal si ho na poslednom sedení alebo to, ako máš zastrihnuté vlasy... No napriek tomu som sa vnútorne tešila na sledovanie Tvojej relácie, na vždy zaujímavo sa rozvíjajúcu diskusiu, ktorej smerovanie som pokročením času očakávala rovnako ako veľa iných sledujúcich ľudí...

  • 24. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 247x
  • 60
reklama
Alkohol a drogy v skratke (alebo prečo adolescentom chutí piť)

Dorota Mikešová

Alkohol a drogy v skratke (alebo prečo adolescentom chutí piť)

Článok berte ako jeden z mnohých možných pohľadov na túto všeobecne veľmi obšírnu a náročnú spoločenskú tému a samotný predmet. Hoci som výsledky výskumov a štatistík našla na internete, kde ich je veľa a rôznych - všetky majú vždy spoločné to hlavné a na základe toho a mojich skúseností z bývalého zamestnania vo vysokom školstve by som to vyhodnotila asi takto.. UPOZORNENIE : pokiaľ sa vás táto téma bytostne dotýka, nečítajte prosím text, mohol by vás nasrať/uraziť, pretože platí stará pravda ako sa vraví “blázon pokladá za duševne chorých všetkých okolo seba, len nie samého seba..“.

  • 20. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 136x
  • 46
Ďalšia vražda...

Dorota Mikešová

Ďalšia vražda...

dobre, že sa včera chlapil náš pán minister Palko, mimochodom vždy dobre oblečený a mne veľmi sympatický v politickej diskusnej relácii, ako sa nám darí eliminovať trestnú činnosť, vrátane vrážd a nech sa páči napríklad dnes..

  • 19. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 069x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu