reklama

Pod lampou..iba krátko za seba

Niekedy som tak povrchne frfľala... že koho si to tam zasa Štefan pozval a čo téma..bla-bla.., inokedy sa mi pomerne úspešne po únavnejšom dni podarilo niečo aj prespať (sorry Štefan). Inokedy som skritizovala Tvoje oblečenie, obzvlášť jeden šedý vyťahaný štrikovaný pulóver, mal si ho na poslednom sedení alebo to, ako máš zastrihnuté vlasy... No napriek tomu som sa vnútorne tešila na sledovanie Tvojej relácie, na vždy zaujímavo sa rozvíjajúcu diskusiu, ktorej smerovanie som pokročením času očakávala rovnako ako veľa iných sledujúcich ľudí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (60)

Nemienim tu už písať a parafrázovať to, čo už povedané, napísané táborom ľudí, čo stoja za Tebou bolo.. tí, ktorí stoja proti ma vôbec netrápia. Názory si treba držať, tu nieje ani miesto na diskusiu, pretože vieme, kde je pravda, ak sa faktov držíme a nezatvárame oči pred nimi.

Len toľko, že mi je smutno, že Tvoja relácia skončila, ale lampa vrhla aspoň v poslednom stretnutí s Tebou svetlo na pravdu, ktorá sa zamlčať nedala. Držím Ti palce. Páči sa mi, ako sa vieš "držať" pred kamerou, čo sa pocitov týka, pretože tvár prezradí všetko..mne by bolo rovnako.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nezvíťazila slušnosť, morálnosť a fakty, ale opäť morálna retardácia trpaslíkov, škoda. 

Dorota Mikešová

Dorota Mikešová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obsedantno-kompulzívna dora. Milujem dvoch mužov a cestovanie. Zaujíma ma móda, umenie, imponuje mi Egon Gál a ľudia s dobrým vkusom. Zoznam autorových rubrík:  Literárne okienkoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu